Inhalant Dangers

by Leche

/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.
    Purchasable with gift card

      name your price

     

  • Full Digital Discography

    Get all 79 Digital Hotdogs releases available on Bandcamp and save 90%.

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality downloads of Exile on Manor St., Fuselage, It's Better Than Guitars, War on Words, Call Off Your Goons, Explain to me your meme, north american practice space, Climax, and 71 more. , and , .

    Purchasable with gift card

      $0.50 USD or more (90% OFF)

     

  • Limited Edition Cassette
    Cassette + Digital Album

    Hand-spun, hand-reeled tapes dipped in plutonium. 100 left.

    Includes unlimited streaming of Inhalant Dangers via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

    Sold Out

1.
play bawl
2.
Daddy raised me real right Taught me bout boot straps Flipping off handouts And making guns clap My last coins a drowning In a styrofoam cup My job slinging chicken Pays worse than a holdup Sawed-off in my lap Skoal up on the dash Frat boys try to score Some South Padre hash Little do they know I took a shot of coke Grab them by the seashells Ask if they wanna croak They call up ma and pa And plea for a hundred grand I drove them out to Corpus Left them short-less in the sand I don’t give a fuck My daddy no love me Showed me how to punch When I’d steal his beer Got locked up for swerving Too many times a year Stood up in the courtroom A grin on his face The judge read the verdict Sir you’d better pray for grace My pa gave me a wink And said boy you better steal Cause jail’s the only place Where the system gives a meal He don’t give a fuck My daddy no love me I don’t give a fuck My daddy no love me Nobody gives a fuck My daddy no love me
3.
Well I was at the 04 looking for a deep pour That would heal me better than a tit I was down in the dumps Looking for a good hump When this lady came around talking shit So I holla’d “Hey girl hows about you and I bob for teeth in a barrel of spit?” But she turned my ass down Like some two bit clown As if beggars get to have their pick Who’s that coming Were they in my freshman math class Can they understand the stupid shit I say Who’s that coming Does she know me from karate Or is she gonna come and throw me back in jail Well I dropped to my knees bout a quarter to 3 Just a waiting for to get my tip But nobodies comin around So I hate this fucking town And everyone who lives inside it Yeah well I wrote this song while I was taking a shit And I don’t really care for it I’m at the end of my prime Falling short on a dime And I couldn’t give a damn about it Who’s that coming Is it Johnny Leguizamo Did he not receive my rent check in the mail Who’s that coming Is it someone who can help me Or are they here to join me in the depths of hell
4.
Who’s that two timing at the mall Looking for love in a Macy’s stall Forging a fight to fill his cup Trying like hell to keep it up It’s Barred Out Bennie Hittin the highway at ninety five Takin his Audi to the nearest dive Maxin out on some heavy prog Five miles back he hit your dog It’s Barred Out Bennie Who’s that screaming at Applebee’s Saying he ain’t no charity Giving the waitress a piece of his mind When it comes to tippin he ain’t got time It’s Barred Out Bennie
5.
I put a grand down on chicken sand mitch I had a feeling he would scratch my itch I put a grand down on chicken sand mitch I’ve got a feeling he’s a fuckin snitch I put a grand down on chicken sand mitch And now I gotta bury him in a ditch
6.
Communism is a junction that you can’t avoid You fly off the train tracks but that’s still the only thing in sight Don’t blame me when you know that I’m right Predetermination is a concept used by the pathetic You can gain deeper insight by being subjected to repeat head injuries Don’t blame me when you know that I’m right True comprehension or realization is a farce There’s only so much time you can waste trying to nurse out a wet fart
7.
Goatse.BMP 01:40
Hell yeah I’m violent and tough And when I walk watch me strut my stuff I’ve got an air of confidence in life When I’m really just walking on the edge of a knife You wanna know me? Yeah well I’m fuckin busy You thinkin I’m dumb? Well just take a look inside my bum Hell yeah I’m a mother fucking freak But you can’t tell when I’m walking down the street Pressed suit and a shiny red tie Dress shoes and smile - I’m living a lie You wanna be it? Well you - you don’t know shit You want a career? Well just take a look inside my rear Hell yeah I’m a reggie on the net I got fans in the millions you bet At night when you’re waxing your car I’m drinking champagne and I’m sitting on a jar You wanna talk shit? Well umm I’m never gonna quit You wanna see class? Well just take a look inside my ass
8.
3 Beers 02:18
3 beers a night is all I need 3 beers a night is good for me One chair one tray one old tv One itch one shit one night complete Gimme that 1-2-3 3 beers a night is all I need 3 beers a night will help me sleep No wife no child no misery No friends no life no place to be Gimme that 1-2-3
9.
Can’t find my truck I need to find my truck Acknowledge the corn Trapped in a maze in a field of maize Acknowledge the corn Where my fuckin truck I need to find my truck Acknowledge the corn Trapped in a maze in a field of maize Acknowledge the corn A pint of corn liquor done made me insane Acknowledge the corn What in the fuck Somebody stole my truck Acknowledge the corn Trapped in a maze in a field of maize Acknowledge the corn A pint of corn liquor done made me insane Acknowledge the corn Whole body wracked with mysterious pains Acknowledge the corn I’m a stupid fuck I’m such a stupid fuck Acknowledge the corn Trapped in a maze in a field of maize Acknowledge the corn A pint of corn liquor done made me insane Acknowledge the corn Whole body wracked with mysterious pains Acknowledge the corn Metal shard stabbing straight into my brain
10.
she had a big eye she had a big mouth she had a big house
11.
Skip town for to make some cash Tired of pulling of that dine and dash Know a man in Rio with some killer hash Blue collar man gotta have a stash Wandered into town I was fuckin smashed Sweat dripping down offa my moustache Smoked the supply straight into ash When I came to I was covered in trash On the side the road and the police rolled by Tried to make em out with the sun in my eye Dusted off my pants and with a heavy sigh And I - Eh - Uh Uh Hat Tip / Dip Spit Skip town for to beat the heat Guess my journey just ain’t complete Fresh dinger packed like a can of meat Figured I’d find me som’in to eat Found a feller by the name of Pete Slingin hotdogs out on the street Cayenne sauce sounded like a treat Till shit shot out all around my feet So I sat my ass in the public fountain Stupid kid starts fuckin shouting So I flick my blade and start a-counting 1 - 2 Hat Tip / Dip Spit Skip town for to get some air City life growin too much to bear Don’t know what I’m doin when I get out there Maybe I can make me a home somewhere Outta town I catch a stare Shimmering knife with a two-tone glare Dumbass hippie with a face of hair Think that he’s gonna get me to share I’m guessing this man must be confused Cause ya fucked with a man who got nothing to lose So which of these paths you gonna choose Life Death Hat Tip Dip Spit
12.
You roll up to our party, well we’re blastin’ “The” anthem Haters freezin up cause we comin right at them Rednecks rollin blunts, knockin’ back Jim Beam Bitches servin up peach cobbler with ice cream My pops on the lawn, poppin wheelies on his hog Pumpin out Skynyrd in pure analog The prophets of old told stories about me My spirit’s in Boston, dumpin’ barrels of tea I’m proud like the flag flying over the harbor And I back the badge like a plate of armor Always packin the gat, got the clickety clack And if you’re looking for a permit gonna clap you back And after that hit the fools who be sitting on Welfare You should get off your ass and rack stacks like Rick Flair I busted my ass for every cent I made And I gave it straight back to the USA The media’s lying to us every day And the fluoride in the water turning all the frogs gay The government sucks, aliens abduct So stand up for America and give a f*** We’re marchin on wall street to take back the land So grab a mic and put it in my hand Dreigh Snye (Dreigh Snye) Five Nine (Five Nine) Here to show you motherfuckers how to have a good time
13.
Pete’s a local football star Flirts with the girls in the high school yard Teachers say that he’s a good kid Has a ton of friends that he can’t get rid Varsity jacket with the duck ass hair Can chug a few beers when faced with a dare May look sharp, but when he’s alone Wonders why his house smells of Acetone Pigskin Pete don’t know what ma and pa do every Friday night When he’s at the game they cook another batch Clandestine meth labs in his family’s home Pete’s been trying like hell to get laid His girl is prude and says she’s afraid But on the night of the homecoming game Pete told his girl he can’t be tamed After throwing three hundred yards He took her back home and threw her down hard But when his hand wrapped around his head The meth lab blew and left him dead Pigskin Pete don’t know what ma and pa every Friday night When he’s at the game they cook another batch Clandestine meth labs in his family’s home
14.
Coors County 00:42
15.
Pass the hats Tens a gallon Paid my dues to the mighty stallion I’m saved Another wad in the bucket of the cowboy church Christ in chaps We’re consuming Biscuits gravy for communion Oh lord Baptised at the bottle at the cowboy church Everybody’s packing heat No need to be discrete No need to feel strange When’s heavens a home Home on the range Calvin’s piss on a pentagram Jesus fish opposite dodge ram Goddamn Got designated drivers at the cowboy church Chapels cheap if the art don’t matter We serve beans on a silver platter Who cares No ones judged in the cowboy church Saloon door confessional It ain’t nothing special A crown of tumble weeds bled christ dry On your knees close your eyes Receive the holy roast Receive receive You will believe
16.
17.
Teleos 37 01:06
18.
I’m a man who locks it down Trackin everyone around Cameras on the front and back Keep out of my fuckin shack Stop calling my house They call me on the telephone They call me when I’m not at home They call me up and tell me lies Like I’m a thief and I should die Stop calling my house I’m looking at my camera feed I see a car out on the street I check outside - it’s never there At night I think they steal my hair Stop my calling house I’m screamin when I cut the phone I’m screamin when I’m all alone I’m screamin at my neighbor Ron When I see him cross my lawn Stop calling my house
19.
Maybe I was dreaming when I saw you - some twenty-something punk looking over the craft beer. You asked me how I was doing, and I told you about my headache, how the grass wasn’t helping, and how the club jams couldn’t help me forget about the bus stop down the street where loud talking junkies tell you you gotta be mean to run a business. You wished for better days. I didn’t see it as a jinx, not even when my pa caught me burning one in the beer cooler and kicked my ass to the curb. I never questioned your sincerity, even when I was standing at the bus stop, begging for change. I never quit believing better days would come. Days ran by and the breath ran from me. It seemed like seven different boots always found my gut - one for everyday of the week. I tramped from east twelfth to fifty-first, and the fields of opportunity were all smothered in concrete and convenient stores. Weeks went by along with what little belongings I had. I sold my pipe for cash, but kept one nug to share with you. Years went by and the buildings grew taller and their shadows wider. None of the employers cared about my BA in History from the University of Mubai, and who would trust a clerk who was fired by his own dad? No one seemed to care I was around. I could never figure out no one tripped over my body lying across the sidewalk. But one day, somebody finally did trip over me and, no shit, it was you. You wore a suit over your tattooed arms. I could see your hipster slouch through the suit shoulder pads. “Hey man…” I called and you turned with a shotgun glare. But your gaze softened as you may have recognized my face in my tattered rags. “Where you been?”
20.
Nihilist 01:54
I’m a devil without a prospect I was born without reverence for all man And as hard as I try to get by in this life I know that I’ll never give a damn And I know that ain’t the way it seems When you see me at the slot machines But down in my soul I’m hard as coal nihilist I’m a coward without a conscience I will hide from my troubles without shame And when things in this world take a turn for the worst Chaos is there to take the blame And I know that ain’t the way things work And I come out looking like a jerk But behind that skirt I’m one heart hurt nihilist And I know it’s probably a surprise Nothing found no favor in my eyes But down in my core there’s a rotten apple waiting Law and order hating Ol Nihilist I’m a nihilist
21.
A wrong way trip To a bad day I want you back What more can I say I was blessed With malt and barley Though my path Lied still beyond me A wrong way trip To a bad day I watched you fall And drift away I was gone But now I’m sober For I know our time has surely past I repent For all those times that I let go to waste Won’t you lay your silver grace on me
22.
Half-Time 00:36
23.
Wake up on a warehouse floor Lookin for that BK pour Desert Highway take a right Drive on speed all through the night Swappin shorts at every stop Blazin weed in front of cops Pass the football round the van Drive until we give a damn
24.
My wife is unbearably dull My wife is unrivalbly cold My wife is un-knowledgable My wife is a double down hoe Now she’s got the kids And I got a couple stones And I shout and I get pissed Cause there ain't nobody home Well she used to waste her days Talking at the telephone Hey that that that's my wife My wife is outrageously old My wife is a hideous troll My wife is destroying my soul My wife is a vacuumous hole Now she got the funds And she out there on the run And I know she’s gettin lit And she’s fuckin everyone But if you talkin shit On the mother of my son Hey that that that's my wife
25.
Last summer I spent 90 days in southern france Backpacking cross Marseille just looking for romance And if by chance I met some pretty girl I’d take her for a twirl And I’d finally have a reason to move out I met a guy down there the name of Claude-Pierre And boy I tell you man he sure had girly hair And he would sit and stare straight in my eyes Like he was hypnotized But I blamed that on the fact he was from France Well me and Claude-Pierre we sure got hella tight We went to pick up chicks just about every night But we would lose that sight when we’d get drunk And climb into his bunk And I don’t remember what happens next And now I sit here at a loss for what to say I’ve just now realized my ass was fuckin gay Back in the month of May to sweet July Lost in a Frenchmans eye And I don’t want no one getting wind of this
26.
Javi's Truck 03:12
Javi’s truck was a red 150 Used to drive it down to the discoteca Spin the Nicky Jean records all night With a fifth of Blanco and twelve Bud Lights Drinking and toking in Javi’s truck He showed us gringos how to party rancheros Five AM we’d roll back to work Sweating it out in the Waffle House kitchen Eggs rancheros and a side of cocaine Only thing to remove the pain Javi’s truck Jav’s truck It’s the pride of the Waffle House Javi’s truck Javi’s truck It’s the talk of the discoteca Javi’s truck Javi’s truck Candy floss and a chrome plate lift We’re destined for a federale cell Cause the ICE sent Javi straight to hell Them dumb white boys wanna make him pay When they couldn’t even spell Ole They didn’t even check Javi’s GPA Had a full ride sponsored by the state But Javi died in a frigid cell So some dumb fucker,ed have a story to tell And Javi’s red truck sat alone all day And that’s why we gotta make whitey pay Stolo cruising to a border town Prepping for big shit to go down with Javi’s truck Javi’s truck Got it packed with an IED Javi’s truck Javi’s truck Burning flesh and twisted metal Javi’s truck Javi’s truck Gonna send that truck a flyin We’re gunnin for a federale cell Cause we’re gonna send the ICE to Hell (Personal Patrons)
27.
28.
My son’s a straight shooter He’s looking up bible verses on that damn computer My son is never late to class He ain’t out hanging with no hippies smoking grass My son the honor student’s great He always lets me know when he’s comin home late I’ve got no need to supervise My son’s the captain of the team When he smiles his pearly whites gleam My son’s been voted president of class I’d bet my mortgage he could prolly kick your ass My son the honor student’s great He eats every vegetable you set upon his plate I’ve got no need to supervise My son the honor student’s great And of course you know he’s absolutely straight I’ve got no need to supervise
29.
Desi Hot 02:18
30.
And I laid there in a daze my eyes up to the sky Blood was pouring out my ears I thought that I might cry Some pothead in a clown suit came and pulled me to the side Asked me where I was and it was heaven I replied They dragged my ass back to the chute until I gave their ass the boot Nobody tells ol Pete the Meat he can’t ride no fuckin bull I took off like a gunshot towards that 2 ton slab of steak My boot was in the stirrup but I felt my ankle break Everything was spinning like some fucked up carnie ride Ambo came a rolling by like i’s bout to die Clowns came kicking up the ground fighting through to tie me down Nobody tells ol Pete the Meat he can’t ride no fuckin bull I knew that bull was trembling when I sprinted cross the sand Cause he was bout to meet the trusty switchblade in my hand His hindleg cracked me like a whip and sent me cross the street so i could Shit and puke and bleed and die and fall into a ditch now time to sleep And I felt the bottle hit the right side of my head Turns out stools were flying over some dumb shit i said I grabbed the nearest painter and I tossed him in the air His 30 friends came knocking with a dozen fuckin chairs I sure ain’t backing down from no pussy lightweight clowns Pete the Meat’s bout to leave your teeth all across the fuckin ground Took a crack off whisky started stabbing everywhere Now time to sleep
31.
32.
In America there’s a murder It can be dark inside a mind People can watch me in disbelief Bitches we aint go time thinkin Some good pot, baby I got time to wait Never gave a shit anyway, it’s time to leave Some rough roads, and they rough roads Just gettin fucked up, so see a song
33.
Woke up this morning Zit on my belly Feeling real low My socks all smelly Last night I banged a Brand new chick Her old man had gone out Treating his dick Flowers grow Flowers grow Swing me up Crash me to another This juice ain’t like no other This juice ain’t like no other I saw the machete Split through the door Tearing through splinters Her man cried war He sliced my zit open The pus was a flowing My thoughts were a fading Their quilt was a soaking Flowers grow Flowers grow Swing me up Crash me to another This juice ain’t like no other This juice ain’t like no other I’m wondering just how much her old man had paid for that quilt. Maybe it’s a family heirloom. What have I done to his pride? Pus keeps bubbling out. He’s screaming, trying to peel off layers of pus that have hardened into a milky mask over his gal’s face.
34.
And I want you back In my open arms And I hope you Understand That I changed my ways And I need you now And I want you More than ever Broadcasting live from the snowcapped peaks of Kilimanjaro - Xalen Bogeisi / Mike Joos Two DJs on a mission to bring you the hottest tracks this side of the universe - dig it On your drive to the dive at 5 we bang hit after hit - and we never quit (my boss won’t let me) Quick Tip - There’s only one way to party - Thursdays are the new Fridays right here on BLISS 91.8
35.
Here it goes I tried it once before And that was enough for me Runnin empty I’m on a mission I’m on a mission I feel a lot of energy Surrounding me Powerful stuff I don’t have anything important today I just wanna get away Go away Go away
36.
End Time 01:40
God showed me last night We’re running out of time God showed me last night Cities overrun with crime God showed me last night Flames in the northern sky God showed me last night When he came in my mind There is no time like End time God showed me last night We’re gonna save our young from dyin God showed me last night Cheesy broccoli rice God showed me last night It’s only $19,999 God showed me last night This is truly end time God showed me last night This is now the end There is no time like End time
37.
38.
Our homelands overrun Western tides brought Capitalist scum They raid our nurseries Put our children in factories Dear Leader please accept this quest Show these imperialist aggressors we’re best Strap him to a chair It’s time to trim his hair It must conform to socialist lifestyle Can you see him on Mt.Paektu Dismembering yankees true Vengeance is our comrades’ cry We are all prepared to die Supreme Leader’s Guidance System’s on Now we’re headed toward a nuclear dawn Strap us to a chair It’s time to trim our hair It must conform to socialist lifestyle
39.
I've met people from far and wide And they all wanna commit homicide You're gonna wake up at the end of a knife Look around you There's a guy to your left and a chick to your right And they're probably gonna end up fuckin tonight You're goin home stoned all alone But you can't pin that shit on me Just cause i've been on TV You gotta fess up for your life Waking up at the end of a knife Well sometimes I think that I have lived too long When I think of all the people who've come and gone And here I stand carryin on Like my life is such a tragedy Being you sucks as much as being me No regard for human life Waking up at the end of a knife
40.
Come on down to Dallas; we’ve got shit for the whole family Down in Dallas, all the men and women are sweet strawberry jelly Come with deep pockets and a Texas-sized appetite We’ve got tacos, burgers and steaks to go with a cool Miller Lite Believe it or not we’ve got more buildings than New York City And our streets never really smell all that shitty But seriously, make sure your pockets are real damn deep Cause it’s either a penthouse or a sidewalk for where you’ll sleep We churned Pegasus into glue The Death of Dallas Stab Henningan with a crusty corkscrew The Death of Dallas Now Dallas can be like any other big city; you’ll see some weird shit But what I saw under Margaret Hunt Hill Bridge was perverse I must admit A man in a sharkskin suit walking along the shoreline of the Trinity Came to a halt when a peppered long-hair in all denim whipped around a tree I couldn’t quite hear what was said, but I could tell Sharkskin knew the old Florida tap water smelling hippie well They exchanged many words, many anxious laughs And something I cannot describe, something like a wart covered calf We churned Pegasus into glue The Death of Dallas Stab Henningan with a crusty corkscrew The Death of Dallas Newsman started saying things about pipeline getting the green light Weatherman started saying it was gonna rain all night every night And it sure as shit has been for the last ten days Main street’s looking more like a river and Dealey looking more like Chesapeake Bay I stand on the steps of the ETP As acid and gas rain down upon me Yuppies stab each other with serrated steak knives This rat race ends when only one is alive We churned Pegasus into glue The Death of Dallas Stab Hennigan with a rusty corkscrew
41.
Final Score 01:01
Final Score Wausau Humpbacks 75 Buckhorn Hammerheads 6 Huntsville Birds 11 Hartford Banditos 24 Bucharest Cougars 69 Durango Devils 420 Duckwater Badgers 47 Aleppo Hellcats 5 Carson City Slickers 7 Dallas Buyers Club 1

about

credits

released October 28, 2017

DGHD-028

license

all rights reserved

tags

about

Digital Hotdogs Austin, Texas

DIGITAL HOTDOGS MUSIC LABEL #1 ALL TIME GREATEST EVER

FOR MORE INFO: digitalhotdogs [at] gmail [dot] com

contact / help

Contact Digital Hotdogs

Streaming and
Download help

Redeem code

Report this album or account

If you like Inhalant Dangers, you may also like: